|
|
 |
| Prosudbena skupina: Ekonomija |
 |
 |
 |
 |
| Prezime, ime voditelja |
Naziv projekta |
| Čižmešija, Mirjana |
Metodologija konjunkturnih istraživanja Eurposke unije i Republike Hrvatske |
| Čučković, Nevenka |
Međunarodni aspekti konkurentnosti, restrukturiranja i poduzetništva u RH |
| Čulo, Ksenija |
Vrednovanje odnosa investicijskih projekata i okoliša |
| Derado, Dražen |
Ekonomski identitet jadranskog prostora i europske integracije |
| Dimitrić, Mira |
Koncepti i metode troškovnog računovodstva u javnom sektoru Republike Hrvatske |
| Domac, Julije |
Obnovljivi izvori u funkciji gospodarskog razvitka |
| Družić, Gordan |
Teorijska polazišta i modeli ekonomskog razvoja |
| Družić, Ivo |
Analiza učinkovitosti gospodarskog rasta |
| Dujanić, Marčelo |
Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji |
| Dulčić, Ante |
STRATEGIJA PRILAGODBE HRVATSKOG TURIZMA TRŽIŠNIM TRENDOVIMA I STANDARDIMA EU |
| Dulčić, Želimir |
Utjecaj strategije na uspjeh izabranih programa unapređenja poslovnih procesa |
| Dumičić, Ksenija |
Statističko modeliranje za povećanje konkurentnosti suvremenih organizacija |
| Dvorski, Stjepan |
Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga |
| Filipić, Petar |
Izgradnja makro-ekonometrijskog modela Hrvatske |
| Galetić, Lovorka |
Organizacija kao izvor konkurentske prednosti hrvatskih poduzeća |
| Goić, Srećko |
Uloga ljudskih resursa u izvođenju projekata unapređenja poslovnih procesa |
| Grbac, Bruno |
Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva |
| Grčić, Branko |
Regija utemeljena na znanju i umrežavanje lokalnih kompetencija |
| Grubišić, Dragana |
Unapređenje poslovnih procesa u odnosu na poslovne performanse |
| Horak, Siniša |
Međuodnos turizma, prostora i prometa |
|
 |
 |
 |
 |
|