|
Detalji |
Šifra: |
0130413 |
Projekt: |
Kognitivni i socio-emocionalni čimbenici učenja matematike |
Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Psihologija |
Glavni
istraživač: |
Vesna Vlahović-Štetić |
Ustanova: |
Filozofski fakultet, Zagreb |
Ključne
riječi: |
učenje matematike, razvoj matematičkih pojmova, kognitivni čimbenici, razumijevanje jezika, socio-emocionalni čimbenici, stavovi prema matematici, strah od matematike, matematičko samopoimanje, strategije rješavanja matematičkih zadataka, atribucijski stilovi |
URL: |
|
E-pošta: |
vvlahovi@ffzg.hr |
Telefon: |
01/6120198 ili 01/6120187 |
Suradnici: |
Mirjana Lenček Vancaš |
Istraživač |
Lidija Arambašić |
Istraživač |
NINA PAVLIN-BERNARDIĆ |
Znanstveni novak |
Daria Rovan |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0130413 |
English |
Project Title: |
|
Area: |
Social Sciences |
Peer review group: |
Psychology |
Institution: |
The Faculty of Philosophy, Zagreb |
Keywords: |
mathematics learning, mathematical concepts development, cognitive factors, language understanding, socio-emotional factors, attitudes toward mathematics, mathematical anxiety, mathematical self-concept, mathematical problems solving strategies, attributional styles |
|
|