|
Detalji |
Šifra: |
0081005 |
Projekt: |
Osiguranje kvalitete - pretpostavka uspješnog marketinga |
Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Ekonomija i demografija |
Glavni
istraživač: |
Ivan Mencer |
Ustanova: |
Ekonomski fakultet, Rijeka |
Ključne
riječi: |
Uvođenje i održavanje sustava kvalitete, strategijsko upravljanje kvalitetom, konzistentnost i nadzor radnih postupaka, neprekidno unapređenje, konkurentnost, benchmark, konkurentnost, unapređenje marketinga, unapređenje menadžmenta, činjenični pristup donošenju odluka, digitalni informacijski sustav |
URL: |
http://www.efri.hr |
E-pošta: |
ivan.mencer@ri.hinet.hr |
Telefon: |
051 267 449 |
Suradnici: |
Đorđo Sinković |
Istraživač |
Branka Crnković-Stumpf |
Istraživač |
Lara Jelenc |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0081005 |
English |
Project Title: |
Quality Assurance-a Hypothesis for Successful marketing |
Area: |
Social Sciences |
Peer review group: |
Economics & Demography |
Institution: |
The Faculty of Economics, Rijeka |
Keywords: |
implementation and maintenance of quality management system, strategic quality management, consistency and supervision of working procedures, ongoing improvement, competition, benchmark, enhancement of marketing, improvement of management,factual approach to decision making, digital information system. |
|
|