  | 
          
               
                | Detalji | 
               
               
                | Šifra: | 
                0009025  | 
               
               
                | Projekt: | 
                Pedagoški aspekti curriculuma inovativne osnovne škole  | 
               
               
                | Područje: | 
                Društvene znanosti  | 
               
              
                Prosudbena 
                  skupina:  | 
                Obrazovanje | 
               
               
                | Glavni 
                  istraživač: | 
                 
                    Marko Mušanović | 
               
               
                | Ustanova: | 
                Filozofski fakultet, Rijeka  | 
               
               
                | Ključne 
                  riječi:  | 
                curriculum, osnovna škola, inovativna škola, konstruktivizama, konstruktivistički razred, školska kultura, školska svakodnevica, razredni diskurs, epistemološka uvjerenja učitelja, implicitna pedagogija  | 
               
               
                | URL: | 
                 
                   http://www.skretnica.com/marko  | 
               
               
                | E-pošta: | 
                marko.musanovic@ri.hinet.hr  | 
               
               
                | Telefon: | 
                051 551 066  | 
               
               
                | Suradnici: | 
                 
                  
  
    | Mario Vasilj    | 
    Istraživač | 
   
  
    | Jasminka Zloković    | 
    Istraživač | 
   
  
    | Sonja Nejašmić    | 
    Istraživač | 
   
  
    | Anita Cindrić    | 
    Istraživač | 
   
  
    | Sofija Vrcelj    | 
    Istraživač | 
   
 
  | 
               
               
                Znanstvena 
                  bibliografija: | 
                http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0009025 | 
               
               
                | English | 
               
              
                | Project Title: | 
                  | 
               
              
                | Area: | 
                Social Sciences  | 
               
              
                | Peer review group: | 
                Pedagogy  | 
               
              
                | Institution: | 
                The Faculty of Philosophy, Rijeka  | 
               
              
                | Keywords: |  
                curriculum, elementary school, innovative school, constructivism, constructivistic classroom, school culture, school everday life, claassroom discourse, teacher's epistemological beliefs, implicite pedagogy,  | 
               
              | 
            |