  | 
          
               
                | Detalji | 
               
               
                | Šifra: | 
                0009024  | 
               
               
                | Projekt: | 
                Suocavanje djece sa stresom u školi  | 
               
               
                | Područje: | 
                Društvene znanosti  | 
               
              
                Prosudbena 
                  skupina:  | 
                Psihologija | 
               
               
                | Glavni 
                  istraživač: | 
                 
                    Ingrid Brdar | 
               
               
                | Ustanova: | 
                Filozofski fakultet, Rijeka  | 
               
               
                | Ključne 
                  riječi:  | 
                stres, suocavanje sa stresom, strategije suocavanja sa stresom, akademski stres, socijalni stres, djeca, adolescenti, samopoštovanje, anksioznost, školski uspjeh, roditelji  | 
               
               
                | URL: | 
                 
                   http://www.human.pefri.hr/psycho/  | 
               
               
                | E-pošta: | 
                ibrdar@human.pefri.hr  | 
               
               
                | Telefon: | 
                051 315-250  | 
               
               
                | Suradnici: | 
                 
                  
  | 
               
               
                Znanstvena 
                  bibliografija: | 
                http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0009024 | 
               
               
                | English | 
               
              
                | Project Title: | 
                  | 
               
              
                | Area: | 
                Social Sciences  | 
               
              
                | Peer review group: | 
                Psychology  | 
               
              
                | Institution: | 
                The Faculty of Philosophy, Rijeka  | 
               
              
                | Keywords: |  
                stress, coping strategies, coping skills, academic stress, social stress, children, adolescents, self-esteem, anxiety, school achievement, parents  | 
               
              | 
            |