| Detalji | 
              
               
                | Šifra: | 
                0009021  | 
              
               
                | Projekt: | 
                Kognitivne strategije, metakognicija i razumijevanje pri čitanju  | 
              
               
                | Područje: | 
                Društvene znanosti  | 
              
              
                Prosudbena 
                  skupina:  | 
                Psihologija | 
              
               
                | Glavni 
                  istraživač: | 
                 
                    Svjetlana Kolić-Vehovec | 
              
               
                | Ustanova: | 
                Filozofski fakultet, Rijeka  | 
              
               
                | Ključne 
                  riječi:  | 
                čitanje, razumijevanje, strategije čitanja, metakognicija, situacijski model teksta  | 
              
               
                | URL: | 
                 
                   http://pedagog.human.pefri.hr/~skolic/  | 
              
               
                | E-pošta: | 
                skolic@human.pefri.hr  | 
              
               
                | Telefon: | 
                051 315 232  | 
              
               
                | Suradnici: | 
                 
                  
  
    | ROSANDA PAHLJINA-REINIĆ    | 
    Znanstveni novak | 
   
  
    | Barbara Rončević    | 
    Znanstveni novak | 
   
  
    | Igor Bajšanski    | 
    Znanstveni novak | 
   
 
  | 
              
               
                Znanstvena 
                  bibliografija: | 
                http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0009021 | 
              
               
                | English | 
              
              
                | Project Title: | 
                  | 
              
              
                | Area: | 
                Social Sciences  | 
              
              
                | Peer review group: | 
                Psychology  | 
              
              
                | Institution: | 
                The Faculty of Philosophy, Rijeka  | 
              
              
                | Keywords: |  
                reading, comprehension, reading strategies, metacognition, situation model of text  |