 |
| Detalji |
| Šifra: |
0130413 |
| Projekt: |
Kognitivni i socio-emocionalni čimbenici učenja matematike |
| Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Psihologija |
| Glavni
istraživač: |
Vesna Vlahović-Štetić |
| Ustanova: |
Filozofski fakultet, Zagreb |
| Ključne
riječi: |
učenje matematike, razvoj matematičkih pojmova, kognitivni čimbenici, razumijevanje jezika, socio-emocionalni čimbenici, stavovi prema matematici, strah od matematike, matematičko samopoimanje, strategije rješavanja matematičkih zadataka, atribucijski stilovi |
| URL: |
|
| E-pošta: |
vvlahovi@ffzg.hr |
| Telefon: |
01/6120198 ili 01/6120187 |
| Suradnici: |
| Mirjana Lenček Vancaš |
Istraživač |
| Lidija Arambašić |
Istraživač |
| NINA PAVLIN-BERNARDIĆ |
Znanstveni novak |
| Daria Rovan |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0130413 |
| English |
| Project Title: |
|
| Area: |
Social Sciences |
| Peer review group: |
Psychology |
| Institution: |
The Faculty of Philosophy, Zagreb |
| Keywords: |
mathematics learning, mathematical concepts development, cognitive factors, language understanding, socio-emotional factors, attitudes toward mathematics, mathematical anxiety, mathematical self-concept, mathematical problems solving strategies, attributional styles |
|
 |