|
Detalji |
Šifra: |
0119266 |
Projekt: |
Razvoj i evaluacija konstruktivističkog kurikuluma fizike |
Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Obrazovanje |
Glavni
istraživač: |
Rudolf Krsnik |
Ustanova: |
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb |
Ključne
riječi: |
Kurikulum fizike, edukacijski konstruktivizam, fizikalni pojam, pojmovne mreže, pretkoncepcije, konceptualna promjena, konceptualna ekologija, proceduralno znanje, razvoj udžbenika, metodički priručnici, implementacija u nastavnu praksu. |
URL: |
http://www.phy.hr |
E-pošta: |
rkrsnik@phy.hr |
Telefon: |
460 5525 |
Suradnici: |
Planinka Pećina |
Istraživač |
Maja Planinić |
Istraživač |
Lana Ivanjek |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0119266 |
English |
Project Title: |
|
Area: |
Social Sciences |
Peer review group: |
Pedagogy |
Institution: |
The Faculty of Science, Zagreb |
Keywords: |
Physics curriculum, educational constructivism, physical concept, concept maps, preconceptions, conceptual change, conceptual ecology, procedural knowledge, development, textbook, teacher's reference book, implementation, teaching practice. |
|
|