 |
| Detalji |
| Šifra: |
0119266 |
| Projekt: |
Razvoj i evaluacija konstruktivističkog kurikuluma fizike |
| Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Obrazovanje |
| Glavni
istraživač: |
Rudolf Krsnik |
| Ustanova: |
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb |
| Ključne
riječi: |
Kurikulum fizike, edukacijski konstruktivizam, fizikalni pojam, pojmovne mreže, pretkoncepcije, konceptualna promjena, konceptualna ekologija, proceduralno znanje, razvoj udžbenika, metodički priručnici, implementacija u nastavnu praksu. |
| URL: |
http://www.phy.hr |
| E-pošta: |
rkrsnik@phy.hr |
| Telefon: |
460 5525 |
| Suradnici: |
| Planinka Pećina |
Istraživač |
| Maja Planinić |
Istraživač |
| Lana Ivanjek |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0119266 |
| English |
| Project Title: |
|
| Area: |
Social Sciences |
| Peer review group: |
Pedagogy |
| Institution: |
The Faculty of Science, Zagreb |
| Keywords: |
Physics curriculum, educational constructivism, physical concept, concept maps, preconceptions, conceptual change, conceptual ecology, procedural knowledge, development, textbook, teacher's reference book, implementation, teaching practice. |
|
 |