|
Detalji |
Šifra: |
0070015 |
Projekt: |
Uloga kauzalnih atribucija u procesu samoregulacije učenja |
Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Psihologija |
Glavni
istraživač: |
Dr.sc. Izabela Sorić |
Ustanova: |
Sveučilište u Zadru |
Ključne
riječi: |
motivacija za učenje, samoregulacija učenja, (meta)kognitivne strategije učenja, učeničke kauzalne atribucije, interesi za studij, nastavničke kauzalne atribucije, eksplanatorni atribucijski stil, način ocjenjivanja, nastavnički stres |
URL: |
|
E-pošta: |
isoric@ffzd.hr |
Telefon: |
023 200 556 |
Suradnici: |
Irena Nekić |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0070015 |
English |
Project Title: |
|
Area: |
Social Sciences |
Peer review group: |
Psychology |
Institution: |
University of Zadar |
Keywords: |
Motivation to learn, self-regulated learning, (meta)cognitive learning strategies, students' causal attributions, teachers' causal attributions, students' interest in learning, , eksplanatory style, teachers' grading system, teacher job-stress |
|
|