 |
| Detalji |
| Šifra: |
0070015 |
| Projekt: |
Uloga kauzalnih atribucija u procesu samoregulacije učenja |
| Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Psihologija |
| Glavni
istraživač: |
Dr.sc. Izabela Sorić |
| Ustanova: |
Sveučilište u Zadru |
| Ključne
riječi: |
motivacija za učenje, samoregulacija učenja, (meta)kognitivne strategije učenja, učeničke kauzalne atribucije, interesi za studij, nastavničke kauzalne atribucije, eksplanatorni atribucijski stil, način ocjenjivanja, nastavnički stres |
| URL: |
|
| E-pošta: |
isoric@ffzd.hr |
| Telefon: |
023 200 556 |
| Suradnici: |
| Irena Nekić |
Znanstveni novak |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0070015 |
| English |
| Project Title: |
|
| Area: |
Social Sciences |
| Peer review group: |
Psychology |
| Institution: |
University of Zadar |
| Keywords: |
Motivation to learn, self-regulated learning, (meta)cognitive learning strategies, students' causal attributions, teachers' causal attributions, students' interest in learning, , eksplanatory style, teachers' grading system, teacher job-stress |
|
 |