|
|
|
|
|
|
|
Detalji |
Šifra: |
0067020 |
Projekt: |
Strategija izgradnje imidža Republike Hrvatske |
Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Ekonomija i demografija |
Glavni
istraživač: |
Tanja Kesić |
Ustanova: |
Ekonomski fakultet, Zagreb |
Ključne
riječi: |
Imidž, Imidž države, Imidž proizvoda, Imidž marke, Imidž destinacije, Kulturne i povijesne vrijednosti kao čmbenici imidža, Prirodne znamenitosti kao čimbenik imidža, Znanje kao dimenzija imidža, Osobe kao čimbenik imidža, Dimenzije imidža, Zemlja proizvodnje, Zemlja porijekla, Model izgradnje imidža, Transfer imidža, Konkurentnost hrvatskih proizvoda i usluga, Internacionalizacija poslovanja. |
URL: |
|
E-pošta: |
spiri@efzg.hr |
Telefon: |
385 1 2383314, 2321726 |
Suradnici: |
Mladen Vedriš |
Istraživač |
Đurđana Ozretić Došen |
Istraživač |
Jozo Previšić |
Istraživač |
Ana Tkalac |
Istraživač |
Vatroslav Škare |
Istraživač |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0067020 |
English |
Project Title: |
|
Area: |
Social Sciences |
Peer review group: |
Economics & Demography |
Institution: |
The Faculty of Economics, Zagreb |
Keywords: |
Image; Country image; Product image; Brand image; Tourist destination image; Cultural and historical values as image factors; Sights of nature as a image factor; Knowledge as a image dimension; Distinguished people as a image factor; Image dimensions; Made in; Coutry of origin; Image development model; Image transfer; Competitiveness of Croatian products and services; Business internationalisation. |
|
|
|
|
|
|