zProjekti
zProjekti
Nije implementirano Tražilica
ZNANSTVENI PROJEKTI 2024-11-6
zProjekti Arhiv projekata (2002. - 2005.)
Lista prihvaćenih znanstvenih programa
Liste prihvaćenih znanstvenih projekata
Arhiv projekta
(2002. - 2005.)
Pretraživanje arhiva
(2002. - 2005.)
Arhiv projekata
(1996. - 2002.)
Pretraživanje arhiva
(1996.-2002.)
Svibor (1990.-1995.)
Detalji
Šifra: 0067020 
Projekt: Strategija izgradnje imidža Republike Hrvatske 
Područje: Društvene znanosti
Prosudbena
skupina:
Ekonomija i demografija
Glavni istraživač:  Tanja Kesić
Ustanova: Ekonomski fakultet, Zagreb 
Ključne riječi: Imidž, Imidž države, Imidž proizvoda, Imidž marke, Imidž destinacije, Kulturne i povijesne vrijednosti kao čmbenici imidža, Prirodne znamenitosti kao čimbenik imidža, Znanje kao dimenzija imidža, Osobe kao čimbenik imidža, Dimenzije imidža, Zemlja proizvodnje, Zemlja porijekla, Model izgradnje imidža, Transfer imidža, Konkurentnost hrvatskih proizvoda i usluga, Internacionalizacija poslovanja. 
URL:  
E-pošta: spiri@efzg.hr 
Telefon: 385 1 2383314, 2321726 
Suradnici:
Mladen Vedriš    Istraživač
Đurđana Ozretić Došen    Istraživač
Jozo Previšić    Istraživač
Ana Tkalac    Istraživač
Vatroslav Škare    Istraživač
Znanstvena
bibliografija:
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0067020
English
Project Title:  
Area: Social Sciences 
Peer review group: Economics & Demography 
Institution: The Faculty of Economics, Zagreb 
Keywords: Image; Country image; Product image; Brand image; Tourist destination image; Cultural and historical values as image factors; Sights of nature as a image factor; Knowledge as a image dimension; Distinguished people as a image factor; Image dimensions; Made in; Coutry of origin; Image development model; Image transfer; Competitiveness of Croatian products and services; Business internationalisation. 

Natrag