 |
| Detalji |
| Šifra: |
0009025 |
| Projekt: |
Pedagoški aspekti curriculuma inovativne osnovne škole |
| Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Obrazovanje |
| Glavni
istraživač: |
Marko Mušanović |
| Ustanova: |
Filozofski fakultet, Rijeka |
| Ključne
riječi: |
curriculum, osnovna škola, inovativna škola, konstruktivizama, konstruktivistički razred, školska kultura, školska svakodnevica, razredni diskurs, epistemološka uvjerenja učitelja, implicitna pedagogija |
| URL: |
http://www.skretnica.com/marko |
| E-pošta: |
marko.musanovic@ri.hinet.hr |
| Telefon: |
051 551 066 |
| Suradnici: |
| Mario Vasilj |
Istraživač |
| Jasminka Zloković |
Istraživač |
| Sonja Nejašmić |
Istraživač |
| Anita Cindrić |
Istraživač |
| Sofija Vrcelj |
Istraživač |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0009025 |
| English |
| Project Title: |
|
| Area: |
Social Sciences |
| Peer review group: |
Pedagogy |
| Institution: |
The Faculty of Philosophy, Rijeka |
| Keywords: |
curriculum, elementary school, innovative school, constructivism, constructivistic classroom, school culture, school everday life, claassroom discourse, teacher's epistemological beliefs, implicite pedagogy, |
|
 |