|
Detalji |
Šifra: |
0009025 |
Projekt: |
Pedagoški aspekti curriculuma inovativne osnovne škole |
Područje: |
Društvene znanosti |
Prosudbena
skupina: |
Obrazovanje |
Glavni
istraživač: |
Marko Mušanović |
Ustanova: |
Filozofski fakultet, Rijeka |
Ključne
riječi: |
curriculum, osnovna škola, inovativna škola, konstruktivizama, konstruktivistički razred, školska kultura, školska svakodnevica, razredni diskurs, epistemološka uvjerenja učitelja, implicitna pedagogija |
URL: |
http://www.skretnica.com/marko |
E-pošta: |
marko.musanovic@ri.hinet.hr |
Telefon: |
051 551 066 |
Suradnici: |
Mario Vasilj |
Istraživač |
Jasminka Zloković |
Istraživač |
Sonja Nejašmić |
Istraživač |
Anita Cindrić |
Istraživač |
Sofija Vrcelj |
Istraživač |
|
Znanstvena
bibliografija: |
http://bib.irb.hr/lista-radova?sif_proj=0009025 |
English |
Project Title: |
|
Area: |
Social Sciences |
Peer review group: |
Pedagogy |
Institution: |
The Faculty of Philosophy, Rijeka |
Keywords: |
curriculum, elementary school, innovative school, constructivism, constructivistic classroom, school culture, school everday life, claassroom discourse, teacher's epistemological beliefs, implicite pedagogy, |
|
|