zProjekti
zProjekti
Nije implementirano Tražilica
ZNANSTVENI PROJEKTI 2024-5-7
zProjekti Lista prihvaćenih znanstvenih projekata - 1. ciklus
Lista prihvaćenih znanstvenih programa
Liste prihvaćenih znanstvenih projekata
Arhiv projekta
(2002. - 2005.)
Pretraživanje arhiva
(2002. - 2005.)
Arhiv projekata
(1996. - 2002.)
Pretraživanje arhiva
(1996.-2002.)
Svibor (1990.-1995.)
Detalji
Projekt: Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj 
Voditelj: Draginja Mrvoš-Sermek
Ustanova: Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb 
Sažetak: U Hrvatskoj, do sada, nisu provedena sistematska istraživanja kemijskog obrazovanja. Razvoj obrazovnog procesa i postizanje bolje kvalitete obrazovanja temelji su budućeg tehnološkog i socijalnog razvoja republike Hrvatske (Plan razvoja sustava odgoja i obrazovanja 2005.-2010., Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, 2005). Posebno je naglašena potreba unaprijeđivanja tehničkog i prirodoznanstvenog obrazovanja. Shodno tome, nužno je načiniti temeljitu analizu postojećih problema u nastavi kemije i razviti novu, učinkovitiju i izvodljiviju nastavnu strategiju. Svrha ovog projekta je načiniti analizu postojeće situacije i stvoriti temelje za budući razvoj kemijskog obrazovanja na svim razinama. Također je važno učiniti nastavu kemije relevantijom za život u očima učenika, potaknuti njihov interes za kemijske nastavne sadržaje i načiniti korelaciju kemijskih nastavnih sadržaja s odgovarajućim nastavnim sadržajima iz fizike, biologije i matematike. Glavni cilj ovog projekta je razvoj nove nastavne strategije koja će: - u sebe imati ugrađene aktivnosti koje potiču učenika: planiranje, mjerenje, opažanje, analiziranje podataka i donošenje zaključaka na temelju činjenica, - razvijati intelektualne, komunikacijske, socijalne, moralne i estetske komponente učeničkih stavova i uvjerenja, - učiti učenike kreativno razmišljati i razvijati im vještine potrebne za cjeloživotno obrazovanje (kritičko mišljenje i uporaba informacijsko komunikacijskih tehnologija). Specifični ciljevi ovog projekta su: 1. Ispitati i odrediti razvoj predkoncepta tvari u djece i mogućnost njegovog modeliranja. 2. Odrediti prikladnost specifičnih kemijskih nastavnih sadržaja učeničkom iskustvu i dobi. 3. Odrediti učinkovitost i suvremenost postojećih nastavnih strategija i nastavnih metoda u kemijskom obrazovanju. 

Natrag