zProjekti
zProjekti
Nije implementirano Tražilica
ZNANSTVENI PROJEKTI 2024-5-3
zProjekti Lista prihvaćenih znanstvenih projekata - 1. ciklus
Lista prihvaćenih znanstvenih programa
Liste prihvaćenih znanstvenih projekata
Arhiv projekta
(2002. - 2005.)
Pretraživanje arhiva
(2002. - 2005.)
Arhiv projekata
(1996. - 2002.)
Pretraživanje arhiva
(1996.-2002.)
Svibor (1990.-1995.)
Detalji
Projekt: Transformacija poduzetničkog potencijala u poduzetničko ponašanje 
Voditelj: Sanja Pfeifer
Ustanova: Ekonomski fakultet, Osijek 
Sažetak: Poduzetnički potencijal je skup vještina, znanja i spoznajnih modela koji se razvija (inspirira) obrazovanjem. Europska unija identificirala je poduzetničke vještine kao temeljne vještine i neophodno osobno umijeće svakog budućeg djelatnika. Suvremeno poduzetničko obrazovanje pojedince, timove, organizacije mora opskrbiti generičkim, fleksibilnim znanjima, vještinama i spoznajnim modelima neophodnim za cjeloživotno učenje, projektne –ugovorne angažmane, samozaposlenje. Cilj ovog istraživanja je valorizacija utjecaja obrazovanja na povećanje osobnog poduzetničkog kapaciteta pojedinca, kapaciteta sustava (na razini poduzeća ali i na razini sektora obrazovanja), te sposobnosti prepoznavanja prilika. Umrežavanjem poduzetničkog kapaciteta i poduzetničkih prilika nastaje poduzetničko ponašanje koje ima važnu ulogu u oblikovanju osobnog, gospodarskog i društvenog razvitka. Očekivani rezultati ovog projekta su: § Konceptualizacija i bolje razumijevanje utjecaja poduzetničkog obrazovanja na poduzetničko ponašanje (sposobnost generiranja prilika; motiviranost za poduzetništvo, znanja i vještine neophodne za kapitalizaciju prilika). § Mapiranje trendova i stanja u razvoju poduzetničkog obrazovanja, te identificiranje specifičnih potreba poduzetničkih obrazovnih programa. § Razvijanje, dizajniranje specijalističkih poduzetničkih programa, inovativnih metoda poučavanja poduzetništva, § Diseminacija saznanja i promocija instrumenata koji osnažuju transformaciju poduzetničkog ponašanja (putem interdiciplinarnih okruglih stolova, organizacijom radionica, pokretanjem servisa za umrežavanje studenata poput Alumni udruge; servisa za savjetovanje studenata i upravljanje karijerom. Navedeno istraživanje važno je za razumijevanje složenih odnosa poduzetničkih obrazovnih programa i poduzetničkog ponašanja, te za oblikovanje preporuka i aktivnosti intervencije u poduzetničko obrazovanje. Kvalitetnijim poduzetničkim obrazovanjem, na razini pojedinaca, povećava se individualna konkurentnost na dinamičnom tržištu rada, motivacija i kompetencija za poduzetničko ponašanje. Na razini poduzeća poduzetničkim obrazovanjem povećava se fleksibilnost i sposobnost prilagodbe promjenjivim uvjetima u poslovnoj okolini. Na razini zajednice ili nacionalnog gospodarstva, intervencijama u poduzetničkim obrazovnim programima mogu se ciljano povećavati kapaciteti za rješavanje izazova nezaposlenosti, nekonkurentnosti, restrukturiranja nacionalnog gospodarstva. 

Natrag