|
|
|
|
|
|
Detalji |
Projekt: |
Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju |
Voditelj: |
Mijo Cindrić |
Ustanova: |
Učiteljski fakultet |
Sažetak: |
Informatičko-komunikacijska revolucija (IKR) i cjeloživotno učenje (CU) donijeti će promjene: u primjeni novih obrazovnih tehnologija (OT) u dinamičnom školskom sustavu RH i CU. Istraživači u projektu pretpostavljaju da sustavnim i holističkim promatranjem subjekata, odgoja i učenja valja analitički razmatrati: ciljeve-zadatke-sadržaje i podsustav dijete-učenik, podsustav odgojne i OT, podsustav vrtića, škola i okružja, te upravljivi model podsustava evaluacije-regulacije. Svrha istraživanja je naći znanstvene odgovore na probleme razvoja primjerenog analitičkog modela praćenja novih OT kod ranog odgoja, primarnog obrazovanja i CU. Cilj su znanstvena objašnjenja u svezi redizajniranog procesa odgoja, obrazovanja i CU u digitaliziranom multimedijskom okruženju škole, a koja omogućavaju učinkovito analitičko praćenje novih OT u CU i razvoj programa obrazovanja i CU odgajatelja-učitelja-učenika zbog stjecanja kompetencija važnih u novom ICT okruženju. Primjerenije će se regulirati razvojni procesi ranog odgoja, obrazovanja i CU koji su u procesu velikih promjena (IKR, ulazak RH u EU). Očekuje se primjerenije sustavno proučavanje CU, obrazovnog sustava RH - predškolskog odgoja i osnovne škole. Kratkoročno će istraživački tim interdisciplinarno proučavati svjetske spoznaje kao bitan aspekt suvremenog odgoja, obrazovanja i učenja, uz veću primjenu ICT. Rezultati istraživanja primjerenih stohastičkih simulacijskih modela, uzoraka djece-učenika-učitelja u RH bit će dostupni širokom krugu zainteresiranih subjekata, prezentirani na domaćim i stranim stručnim i znanstvenim skupovima te objavljivani u časopisima, čime će spoznaje biti implementirane u hrvatski sustav odgoja, školovanja i učenja. Istraživanje će dugoročno utjecati na bolje osposobljavanje odgajatelja i učitelja za rad u osnovnoj školi i van nje, na kvalitetniju izradu kurikuluma odgoja, obrazovanja i CU, jer su istraživači dio ekspertnih skupina i programa koji utječu na: izradu i vrednovanje nastavnih i odgojnih kurikuluma, te prosvjetnu politiku RH, što pomaže usavršavanju eksperata i implementaciji svjetskih rezultata istraživanja u hrvatsku znanost. Istraživači će ostvariti dvadesetak sudjelovanja na međunarodnim znanstvenim skupovima, a stranci će gostovati na našim konferencijama, što pridonosi uključivanju hrvatskih stručnjaka u međunarodnu produkciju i diseminaciju novih znanstvenih spoznaja. |
|
|
|
|
|
|