|
|
 |
| Prosudbena skupina: Odgojne znanosti |
 |
 |
 |
 |
| Prezime, ime voditelja |
Naziv projekta |
| Bartoluci, Mato |
Koncepcija razvoja sportskog i nautičkog turizma u Hrvatskoj |
| Bašić, Josipa |
Zajednice koje brinu - razvoj, implementacija i evaluacija modela prevencije |
| Bognar, Ladislav |
Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja |
| Bradarić-Jončić, Sandra |
DVOJEZIČNA KOMUNIKACIJA GLUHIH I ČUJUĆIH |
| Buđanovac, Aleksandar |
Evaluacija teorije kriminalnog i ovisničkog životnog stila u zatvorskom sustavu |
| Cindrić, Mijo |
Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju |
| Dizdar, Dražan |
Evaluacija metoda za procjenu stvarne kvalitete sportaša |
| Domović, Vlatka |
Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika |
| Frey Škrinjar, Jasmina |
Rano otkrivanje autizma - PRP i evaluacija ranih interventnih programa |
| Hrvatić, Neven |
Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima |
| Igrić, Ljiljana |
Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja |
| Jurdana-Šepić, Rajka |
Razvoj i modeliranje fizičkih koncepata u učioničkom i e-okruženju |
| Jurišić, Ivan |
Učenje otkrivanjem i istraživanjem u nastavi prirode i društva |
| Klapan, Anita |
Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja |
| Kovačević, Melita |
Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji |
| Krstović, Jasna |
OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA |
| Ljubešić, Marta |
Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom |
| Maleš, Dubravka |
Nove paradigme ranog odgoja |
| Marković, Goran |
Mehanička funkcija mišića pri izvedbi balističkih pokreta |
| Matijević, Milan |
Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje |
|
 |
 |
 |
 |
|