|
|
|
|
|
|
Detalji |
Projekt: |
Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj |
Voditelj: |
Zdravka Poldrugač |
Ustanova: |
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb |
Sažetak: |
Istraživanje će na konceptualnoj razini pridonjeti odovoru na pitanja znanstvene utemeljenosti socijalne pedagogije kao interdisciplinarne znanosti, ukazujući na njen predmet, zadatke i metode.
Društvena utemeljenost socijalne pedagogije bit će razmatrana kroz društvene procese, napose one u Republici Hrvatskoj, koji dovode do sve većih potreba za socijalnim pedagozima i pokušat će se odgovoriti na pitanje u kojoj mjeri obrazovanje socijalnih pedagoga odgovara potrebama hrvatskog društva i potrebama pojedinaca, grupa i zajednica prema kojima je njihovo profesionalno djelovanje usmjereno.
S tim ciljem, u empirijskom dijelu istraživanja, utvrdit će se i evaluirati najznačajniji elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga po procjeni samih praktičara, i to kako u području profesionalne, tako i osobne kompetentnosti za njihovo uspješno profesionalno djelovanje. Time se namjerava doprinjeti unapređenju sveučilišnih, ali i drugih programa osposobljavanja socijalnih pedagoga i kvaliteti stručnog socijalnopedagoškog rada s osobama s poremećajima u ponašanju, u cilju poboljšanja kvalitete stručnih i društvenih aktivnosti usmjerenih socijalnoj integraciji depriviranih socijalnih skupina. |
|
|
|
|
|
|