|
|
|
|
|
|
Detalji |
Projekt: |
Dramski tekst kao lingvometodički predložak |
Voditelj: |
Vlado Pandžić |
Ustanova: |
Filozofski fakultet, Zagreb |
Sažetak: |
Tradicionalna nastava hrvatskoga jezika ne može osigurati kontinuitet bogate hrvatske kulture te prikladan (europski) odnos prema službenom jeziku u Hrvatskoj i materinskom jeziku glavnine njezinih građana. Nužna su istraživanja koja bi je mogla usuvremeniti. Poticaj za istraživanje dramskoga teksta kao lingvometodičkoga predloška proizlazi iz činjenice da mnogi stručnjaci i znanstvenici ističu njegovu važnost u stjecanju jezičnih znanja, sposobnosti i umijeća. Sustavno uključivanje dramskoga teksta (raznih vrsta i podvrsta, pojavnosti itd.) kao lingvometodičkoga predloška (u raznovrsnim sredstvima priopćivanja, različitim načinima prijenosa i dr.), utemeljeno na rezultatima znanstvenih istraživanja, unaprijedit će nastavu hrvatskoga jezika. Podignuće jezičnih znanja na višu razinu, ojačanje sposobnosti komunikacije i umijeća stvaranja tekstova izravno će utjecati na ukupno poučavanje te odgoj i obrazovanje hrvatske mladeži. |
|
|
|
|
|
|