|
 |
 |
 |
 |
 |
Detalji |
Projekt: |
UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE |
Voditelj: |
Maja Lamza-Maronić |
Ustanova: |
Ekonomski fakultet, Osijek |
Sažetak: |
Eksponencijalni i kontinuirani rast ukupnog ljudskog znanja otvara nove mogućnosti njegove kreativne primjene i kontinuirano generira nove potrebe. Proces pridruživanja Europskoj Uniji ubrzao je i proces promjena u gospodarskom razvitku Republike Hrvatske. Na području znanosti i obrazovanja harmonizacija sa Europskom Unijom pokrenuta je Bolonjskim procesom. // Cilj istraživanja je izgraditi podsustav kontrolnog modela procesa obrazovanja. Model bi trebao: dinamizirati transparentno praćenje primjene Bolonjskog procesa, omogućiti harmonizaciju sa zemljama Europske unije, odnosno biti ugrađen u temelje strategije gospodarskog razvitka Istočne Slavonije, odnosno Republike Hrvatske, te šire okoline, koja joj prirodno gravitira. Primjenom inteligentnih metoda upravljanja znanjem uz logistiku ICT tehnologije teži se izvrsnosti i traže se prednosti u odnosu na konkurenciju, te redefinira tržište rada. Hipoteza je da će podsustav kontrolnog modela procesa obrazovanja na temelju iskustva o upravljanju promjenama (G. M. Caupin, 2003.) moći definirati ključna pitanja: prepoznati ciljeve kojima se opravdava provedba promjene, zajednički percipirati navedene ciljeve, razumjeti modifikaciju i kreativni odraz primijene za novu okolinu, koja nastaje implementacijom i prihvaćanjem promjena. Očekivani rezultati istraživanja u funkciji su gospodarskog razvitka Republike Hrvatske. Rastuće potrebe za sofisticiranom uslugama u obrazovanju i znanosti prepoznaju Sveučilište kao policentričnog nositelja očekivanih promjena. |
|
 |
 |
 |
 |
|