|
|
|
|
|
|
Detalji |
Projekt: |
Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika |
Voditelj: |
Dunja Pavličević-Franić |
Ustanova: |
Učiteljski fakultet |
Sažetak: |
Za trajanja projekta istraživači će: a) prikupiti i vrednovati dosadašnja domaća i svjetska iskustva u razvoju lingvističkih (lingvistic competence) i komunikacijskih sposobnosti (communicative competence) učenika u ranoj fazi učenja/usvajanja jezika (early language acqusition), s osobitim osvrtom na razdoblje početnoga čitanja i pisanja; b) na osnovi rezultata provedenih akcijskih i operativnih istraživanja (promatranje, inicijalno i finalno testiranje, anketiranje, analiza sadržaja...) predložiti nove i učinkovitije sustave, metode i postupke za poticanje i razvoj temeljnih jezičnih djelatnosti (slušanja, razumijevanja, govorenja, čitanja, pisanja) te usvajanje hrvatskoga standardnoga jezika u govornoj i pisanoj uporabi u svim priopćajnim situacijama i funkcionalnim stilovima u skladu s razvojnom dobi, interesima, spoznajnim mogućnostima i jezičnim sposobnostima djece u u mlađim razredima osnovne škole. |
|
|
|
|
|
|