|
 |
 |
 |
 |
 |
Detalji |
Projekt: |
Hortikultura u odgoju i obrazovanju |
Voditelj: |
Ines Vršek |
Ustanova: |
Agronomski fakultet, Zagreb |
Sažetak: |
Rad s biljkama ima značajan utjecaj u odgoju i obrazovanju pa se vrtlarstvo već godinama koristi u školama. Nešto novije su spoznaje o pozitvnom utjecaju hortikulturnih aktivnosti na rezultate učenika u nastavnom procesu. Radom u vrtu djeca postaju svjesna utjecaja znanosti u svakodnevnom životu, a samim time i njezina značaja za društvo.
Rad s biljnim materijalom u školskim vrtovima značajan je oblik edukacije jer učenici mogu u praksi provjeriti teoretski usvojeno gradivo na predmetima poput biologije, matematike, stranih jezika, umjetnosti. Cilj je upotpuniti i oživiti nastavu u osnovnim školama kao i dodir s prirodom, naročito značajan za učenike u urbanim sredinama čime se potiče ekološka svijest. Osim stjecanja znanja važan je i pozitivan utjecaj rada s biljkama na psihološki i socijalni razvoj djece.
Rezultati rada djece s biljnim materijalom u vrtu provjerili bi se metodama istraživanja koja se koriste u društvenim znanostima tj. anketnim upitnikom koji bi bio postavljen učenicima prije početka programa rada u vrtu kao i nakon završetka programa pri čemu bi se usporedile razlike dobivenih rezultata eksperimentalne i kontrolne grupe ispitanika. Važnost predloženog istraživanja je u poboljšanju procesa odgoja i obrazovanja učenika u osnovnim školama što je predloženo kao jedna od smjernica dugoročnih strateških pravaca istraživanja RH. |
|
 |
 |
 |
 |
|